Opprydding på Toppen

Jeg liker å rydde opp i bloggen, slik at jeg kan starte med blanke ark. Skriving er en av hobbyene mine, og jeg pleier å bytte litt på hva jeg gjør når barna har lagt seg. Siden sist blogginnlegg for over ett år siden så har jeg 

  • Heklet
  • Strikket
  • Spilt korpsmusikk
  • Spilt gitar
  • Malt med stoffmaling
  • Dyrket og høstet grønnsaker
  • Lest

Men det har altså blitt lite blogging. I en alder av 32 år føler jeg, heldigvis kan man si, fortsatt at jeg vokser og utvikler meg. Og jeg har fundert på hva jeg ønsker å formidle på bloggen. Hva kan jeg ha av kunnskap som er verdt å dele på sosiale medier, og hva kan jeg skrive om som inspirerer andre? For å være ærlig, hadde jeg skrevet kun for meg selv så kunne jeg skrevet i en notatbok og lagt den i skuffen min. Nå vil jeg bruke bloggen til å skrive om min siste “hobby” som jeg begynte med i mars/april i år. Jeg har latt meg inspirere av andre bloggere, selvhjelpsbøker og filmer, men jeg opplever at det er få blogger på norsk.

Så her er jeg! Jeg er tilbake, og jeg blogger om minimalisme! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg