Stor interesse for minimalisme

Nå har jeg blogget i noen uker om det utrolig spennende temaet “rydding”, og jeg har fått respons over hele linja. Lunsjpausen på jobb, kommentarer fra venner, kommentarer på bloggen og Facebook, og ikke minst lesetall. Dette virker å være noe som folk er nysgjerrige på, og noe som mange ønsker mer inspirasjon på. Om jeg kan inspirere noen så “Ja takk”, det gjør jeg gjerne. 

Alle har sin prosess og sin reise. Jeg har ingen universell fasit hos meg. 

Jeg har en del temaer innabords som jeg kan tenke meg å skrive om, blant annet praktiske, konkrete tips og mer abstrakte utgreiinger rundt temaet. Dersom det er et spesielt tema du ønsker inspirasjon på, eller du har noen spørsmål til hvordan jeg har ordna ting hjemme, så del det gjerne med meg. Du kan kommentere på bloggen (også anonymt), kommentere på Facebook Livet på Toppen eller sende en privat melding på Facebook-siden Livet på Toppen. 

Alle innleggene mine deles på facebooksiden til bloggen, så følger du siden så kan du bestille varsel for hver gang det dukker opp et nytt innlegg. Dersom du er en av de som sjekker inn på bloggen min hver dag (Hei, mamma) så kan du spare tid på å like facebooksiden min. Og tiden må vi minimalister passe på. Den vil vi helst bruke til det som virkelig betyr noe. 

clock

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Licensed from: magann / yayimages.com

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg